آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

  • ۰
  • ۰

نکات ترکیب بندی حرفه ای:
چگونه در عکاسی از هر سوژه یا منظره ای بهترین نتیجه را بگیریم؟
وقتی سوژه یا مکان مناسبی برای عکاسی پیدا کردید که نظرتان را جلب می کند، نهایت سعی خود را برای کار کردن روی آن صحنه بکنید تا بتوانید شانس خود را برای گرفتن عکسی فوق العاده به حداکثر برسانید. در ادامه این مطلب، چند نکته ترکیب بندی حرفه ای مطرح خواهیم کرد.
یکی از اشتباهاتی که بسیاری از عکاسان مبتدی انجام می دهند این است که به محض پیدا کردن صحنه ای برای عکاسی، دوربین را برداشته و روی چشمشان می گذارند و عکسشان را می گیرند و به سمت چیز دیگری حرکت می کنند. در بهترین حالت ممکن است در حالی که از ویزور (Visor) دوربین نگاه می کنند چند زاویه مختلف را قبل از فشردن دکمه شاتر امتحان کنند.
یکی از دلایلی که به نظر می رسد حرفه ای ها تمام عکس ها را به بهترین شکل می گیرند این است که در اکثر اوقات آنها تنها یک عکس نمی گیرند.
به جای گرفتن یک عکس آنها ده ها عکس می گیرند و در این عکس ها همه چیز از زاویه دید گرفته تا فاصله کانونی را تغییر می دهند، تا جایی که مطمئن شوند تمام احتمالات ممکن را بررسی کرده اند.
نه تنها نتیجه چنین کاری بدست آوردن عکس هایی مختلف و زیبا خواهد شد، بلکه شانس شما برای داشتن یک عکس فوق العاده (برنده) را نیز افزایش خواهد داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی