آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

آموزش عکاسی و طراحی عکس و طرح های گرافیکی

  • ۰
  • ۰

٦. در روز هم از فلاش استفاده کنید
یکی از روش‌های جالب برای عکاسی از چهره در نور روز، استفاده از فلش است. با روشن کردن فلاش، دوربین نور پشت ‌زمینه را می‌سنجد و به اندازه لازم نور به صورت سوژه می‌تاباند. به این ترتیب چهره فرد روشن‌تر خواهد شد. حتی می‌توان سوژه را در سایه قرار داد تا نور خورشید باعث جمع و نیمه بسته شدن چشم نشود و پرتره، زیبایی بیشتری را به نمایش بگذارد.
خوب است بدانید که فلاش‌های داخلی دوربین‌ها تا فاصله ۳ متر را بیشتر تحت پوشش خود ندارند پس برای استفاده از فلاش، حتما سعی کنید فاصله‌تان از سوژه بیشتر از این نباشد. 

5 راه برای داشتن پرتره‌هایی بهتر:


با این پنج ترفند شما می‌توانید پیشرفت قابل توجهی در عکاسی پرتره داشته باشید. در ادامه این مطلب، آن ها را به شما خواهیم گفت.
اگر به دنبال روشی ساده برای ارتقای عکس‌های پرتره‌تان هستید همیشه یادتان باشد که لزومی به خریداری تجهیزات گران قیمت وجود ندارد. در اینجا ما پنج تکنیک آسان را در اختیارتان قرار می دهیم که با آن قادر خواهید بود عکس‌های پرتره‌ی بهتری را ثبت نمایید.
شما برای این نوع عکاسی تنها به یک دوربین برخوردار از فلاش پاپ آپ، لنزی برخوردار از بزرگنمایی و یک رفلتکور (یا یک مقوای سفید) نیاز دارید.
ما در اینجا نشان می‌دهیم که چگونه هنگام عکاسی با فلاش پاپ آپ در فضای باز، عکس روشن‌تری داشته باشید، چگونه در روزهای آفتابی سوژه‌ی خود را تعیین موقعیت کنید و همچنین ما به شما بهترین روش استفاده از رفلکتور در روز‌های ابری را نیز آموزش می‌دهیم. بنابراین به مطالعه‌ی این مطلب ادامه دهید تا بهترین عکس‌های پرتره را ثبت کنید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • صبا تهرانی

دوربین عکاسی

عکاسی

فلاش

پرتره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی